Budući lideri uče od sadašnjih
Održan je drugi set aktivnosti namenjen devetoj generaciji AmChamps polaznika. Učesnici programa su ovog puta imali prilike da se upoznaju sa predsednikom AmCham-a Stefanom Lazarevićem, saznaju o konceptu tzv. novog liderstva, i razgovaraju sa predstavnicima MSD-a o izazovima i fazama kroz koje prolazi proizvod na putu do tržišta, kao i da se zabave uz učešće u BizKviz-u.
Lazarević je na predavanju „Algorithmic Leadership“ govorio o novim potrebnim veštinama za buduće lidere, kao i o značaju horizontalnog liderstva za uspešno poslovanje, ali i razumevanju novih tehnologija koje treba posmatrati kao prilike, a ne pretnje.
Na panelu „Put proizvoda do tržišta“, predstavnici kompanije MSD (Merck, Sharp & Dohme), govorili su o putu proizvoda od ideje do finalnog plasiranja na tržište, kroz primer vakcine protiv HPV virusa, kao proizvoda iz osetljive grupe koji na svom putu nailazi na mnoge izazove. Panelisti su bili Nebojša Škuljec, Sandra Marinković, Ivana Rapajić Moran, Bogdan Lisul, Slađana Simić i Miloš Metlić.
Nakon ovih predavanja, održan je i BizKviz, u okviru kojeg su učesnici programa zajedno sa predstavnicima MSD-a imali priliku da se zabave i provere svoje znanje, ali i da razvijaju timski i takmičarski duh.
Nove aktivnosti AmChamps programa predviđene su već za početak decembra.