U polufinalnoj trci programa, pokrenutog sa idejom da kroz sinergiju akademskog i korporativnog sektora doprinese profesionalnom i ličnom razvoju mladih ljudi, učesnici su predstavili studiju slučaja “Schweppes Case Study” koju je obezbedila kompanija Coca-Cola Hellenic.
Nakon više od osam meseci, devet mentorskih parova je predstavilo svoje studije slučaja, a žiri, kojeg činili su Ivan Milosavljević iz USAID-a, Aleksandar Vratonjić Gligorijević iz kompanije TeleGroup i Nina Petrović iz kompanije Coca-Cola Hellenic, odabrao je tri para koja su se plasirala u finale. Ovogodišnji AMCHAMPS finalisti su:
· Marko Stojanović (HPE) i Aleksa Antić (Ekonomski fakultet)
· Ivan Vučićević (Adecco) i Milana Maravić (Fakultet tehničkih nauka)
· Miloš Radaković (Coca-Cola Hellenic) i Andrej Gavrić (Ekonomski fakultet)
Finale programa zakazano je za oktobar, a finalisti će u finalu predstaviti rešenja zadataka-projekata koji će im dodeliti generalni direktori kompanija HPE-a, Adecco-a i Coca-Cola Hellenic. Svi finalni parovi dobijaju vredne nagrade, pri čemu menadžer pobedničkog para dobija stipendiju za program Executive MBA, a student punu stipendiju za master studije Univerziteta u Jorku. Drugoplasirani i trećeplasirani par dobijaju pravo na umanjenje školarine za navedene programe od pedeset odsto.