AmChamps-ovci su imali priliku da čuju o poslovnoj transformaciji i korporativnim poslovima, dobiju savete za izradu studija slučaja, saznaju koji se izazovi javljaju pri plasiranju proizvoda na tržište i na kraju se zabave kroz BizKviz.
Predavanje „Poslovna transformacija i korporativni poslovi“ vodio je Ivan Miletić, direktor korporativnih poslova kompanije Philip Morris International. Tokom predavanja, Miletić je delio iskustva svoje kompanije u procesu transformacije kroz više iteracija. Posebno je istakao značaj javnog zagovaranja i odgovornog učešća kompanija u procesu donošenja regulativa koje utiču na poslovanje, ali i na širi društveni kontekst. Učesnici su imali priliku da mu postavljaju pitanja iz domena odnosa kompanije prema oglašavanju svojih proizvoda i istraživanja uticaja duvanskih proizvoda na zdravlje korisnika.
Radionica „Studija slučaja – saveti i taktike“ je poslužila kao priprema za zadatak koji će učesnici raditi u toku redovnog dela programa. Radionicu je vodio Nikola Mirković, finansijski direktor kompanije Gomex i koordinator ECSC i AmChamps alumni, uz podršku svog mentija iz programa, Filipa Branovića, Analitičara proizvoda u kompaniji Jaggaer. Učesnicima je predstavljena studija slučaja kao ključni alat za analizu trenutnog poslovnog okruženja i praktičan način za sagledavanje mogućnosti i izazova sa kojima se kompanije suočavaju na tržištu.
Na panelu „Plasiranje proizvoda na tržište“, predstavnici kompanije MSD (Merck, Sharp & Dohme), govorili su o putu proizvoda od ideje do finalnog plasiranja na tržište, kroz primer vakcine protiv HPV virusa, kao proizvoda iz osetljive grupe koji na svom putu nailazi na mnoge izazove. Panelisti su bili Nebojša Škuljec, Sandra Marinković, Bogdan Lisul i Petar Filipović, top menadžeri kompanije MSD, a panel je moderirao Miloš Metlić, AmChamps alumni.
Nakon ovih predavanja, organizovan je BizKviz, koji je učesnicima programa pružio priliku da se zabave, testiraju svoje znanje i unaprede svoj timski duh.