Na ovom AmChamps druženju učesnici su slušali o izazovima razvoja porodičnog biznisa, naučili više o principima neuromarketinga, otišli u obilazak Crowne Plaze i razgovarali sa generalnim direktorom hotela
Diana Gligorijević i Aleksandar Vratonjić Gligorijević, podelili su svoje iskustvo o vođenju porodične kompanije Telegroup, istakavši važnost balansiranja ličnih emocija sa poslovnom racionalnošću i objektivnošću, kao i izazove koje donosi generacijski jaz.
Nikolaos Dimitriadis, profesor sa Univerziteta York, City College, uspeo je da zainteresovanim učesnicima programa prenese kompleksne koncepte o tome kako ljudski mozak reaguje na marketinške stimulanse, istakavši koliku ulogu to ima u kreiranju uspešnih marketinških strategija. Učesnici su dobili uvid u važnost razumevanja neuromarketinških tehnika i njihovu primenu u savremenom poslovnom okruženju.
AmChamps-ovci su imali priliku da odu u obilazak hotela Crowne Plaza, nakon čega je usledio razgovor sa Andrejem Sovrovićem, generalnim direktorom hotela.Tokom razgovora, Andrej ji je približio učesnicima upravljanje i organizaciju poslovanja, ne samo u hotelu, već i u drugim segmentima biznisa, ujedno deleći savete i sopstvena iskustva.
Ova dinamična interakcija sa stručnjacima iz različitih oblasti poslovanja ostavila je dubok utisak na sve učesnike AmChamps programa, inspirišući ih da primene novostečeno znanje u svojim profesionalnim poduhvatima.