Apatinska pivara je zajedno sa agencijom McCann Beograd osvojila čak četiri prestižna priznanja za kampanju “Kad pijem, ne vozim – sigurno se vrati kući”.
Kampanja “Kad pijem, ne vozim – sigurno se vrati kući” lansirana je krajem avgusta i na duhovit i kreativan način skrenula je pažnju svim učesnicima u saobraćaju da dobro razmislite pre nego sednu za volan ukoliko su konzumirali alkohol.
Uz podršku Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, i Agencije za bezbednost saobraćaja, pivara već 17 godina kontinuirano skreće pažnju na odgovorno ponašanje u saobraćaju. Poruka kampanje je da ukoliko popijete, unapred planirate povratak kući jer imate toliko opcija za bezbedan povratak – taksi, autobus, šetnja, safety driver.
Zlatna priznanja su pripala za: odnos prema kupcima, društvenu odgovornost i humanitarni projekat – profitni sektor, za promotivnu (integrisanu) kampanju – alkoholna pića, a srebrno priznanje za online marketing – prisustvo na društvenim mrežama.