Prihod od 846,2 miliona evra predstavlja rast od 11,8% u odnosu na 2021. godinu
Najveći rast od 20,2% ostvarilo je Strateško poslovno područje pića, čiji je vodeći brend Cedevita. Sledi kafa, s brendovima Barcaffe i Grand kafa te rastom od 16,2%, a dvocifrenim rastom od 10,5% ističe se i apotekarsko poslovanje pod brendom Farmacia. Među distributivnim područjima prednjače Srbija i Hrvatska, s rastom od 15,5%, odnosno 10,7%.
„Atlantic Grupa je, uprkos brojnim izazovima u okruženju, u 2022. godini ostvarila istorijski rekordne prodajne rezultate, a rast je ostvaren u svim poslovnim i distributivnim područjima. Godinu je obeležila energetska kriza, dodatni zastoji i nestašice u dobavljačkim lancima, te značajna poskupljenja gotovo svih strateških sirovina i usluga. Ova poskupljenja smo samo delimično uspeli da kompenzujemo optimizacijom internih resursa, kao i manjim delom povećanjem naših prodajnih cena, što je, očekivano, dovelo do pada profitabilnosti. Nezavisno od toga, nastavili smo sa ulaganjima u razvoj poslovanja – inovacije u proizvodnom portfoliu, modernizaciju proizvodnih kapaciteta i nastavak digitalne transformacije”, istakao je Emil Tedeski, predsednik Uprave Atlantic Grupe.
Uspešnost ukupnog poslovanja i pristupa potvrđuju i vredne nagrade, pa je Atlantic Grupa i u protekloj godini osvojila prvu nagradu za odnose s investitorima, u organizaciji Poslovnog dnevnika i Zagrebačke berze. Takođe, brendovi su osvojili niz nagrada za tržišnu komunikaciju na regionalnim takmičenjima, a posebno se ističe Donat, koji je proglašen finalistom Global Best of the Best Effie Awards.