Kompanija nastavlja da deljenjem znanja osnažuje partnere i saradnike
Tema projekta podrške partnerima bila je kako da se HoReCa industrija suoči sa izazovima koje donose geopolitička dešavanja i trenutna globalna ekonomska kriza i na koji način dobavljači mogu biti podrška.
Na ovogodišnjoj Coke Academy vlasnici i menadžeri HoReCa objekata su na dvodnevnoj edukaciji dobili savete i odgovore na pitanja, poput kako zadržati zaposlene i privući kvalitetan kadar, koji su trendovi u ugostiteljstvu, kakva je budućnost pred ovim sektorom i kako bi trebalo da izgleda finansijska struktura objekata.
„Jedna od najvećih snaga naše kompanije je velika mreža snažnih partnerstava. U izazovnim vremenima, nastavljamo da gradimo partnerstva i podržavamo biznise sa kojim sarađujemo. Tako je nastao jedinstveni projekat – Coke Academy, kako bismo podelili znanja i iskustva koja mi kao veliki sistem imamo i time osnažili naše partnere iz različitih sektora. Prvi Coke Academy smo organizovali za predstavnike malih trgovinskih radnji, dok smo ovo izdanje posvetili HoReCa sektoru. Nastavljamo sa ovom inicijativom i u narednoj godini, jer verujemo da je znanje ključno za održiv i uspešan biznis”, rekao je Saša Marković, direktor prodaje u Coca-Cola HBC Srbija.
Coke Academy nije jedina podrška ugostiteljskom sektoru koju je pruža kompanija Coca-Cola HBC Srbija. Tokom pandemije koronavirusa, kompanija je lansirala platformu HoReCa zajednica, koja je omogućila umrežavanje i povezivanje svih zaposlenih u ugostiteljskom sektoru, a korisnici su mogli da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, postave oglas za posao, ili nominuju temu za diskusiju.