Generalni direktor Adriatik sektora Deterdženti i kućna hemija preuzeo je upravljanje Henkelovim novoformiranim sektorom Consumer Brands
Đorđe Popović je diplomirao ekonomiju na Univerzitetu u Bambergu a karijeru je započeo u Henkelu u Austriji, na poziciji menadžera za ključne kupce, da bi kasnije postao direktor Grupe za menadžment ključnih kupaca sektora Deterdženti i kućna hemija u Henkel Srbija.
Nakon toga, napredovao je do pozicije senior brend menadžera za region Istočne Evrope u Beču, a nakon toga je postao direktor globalne elektronske prodaje i upravljanja distributerima u Dizeldorfu i rukovodilac Henkelove akvizicije – „Spotless“ grupe.
Tokom 2015. godine Popović postaje direktor za upravljanje ključnim klijentima na međunarodnom nivou, vodi Henkelov globalni IKAM (International Key Account Management), a 2016. godine postaje član tima za akviziciju kompanije „SUN Products“ iz Severne Amerike. U 2018. godini u Beogradu preuzima funkciju Generalnog direktora sektora Deterdženti i kućna hemija, za poslovanje u Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i Albaniji.
Kompanija Henkel je početkom godine najavila spajanje dva globalna poslovna sektora Deterdženti i kućna hemija i Beauty Care u novi poslovni sektor Henkel Consumer Brands koji će biti uspostavljen do početka 2023. godine.