
Kompanija je predstavila kapitalnu investiciju vrednu 16 miliona evra
Jedno od najvećih dosadašnjih ulaganja kompanije u Vojvodini obuhvata dodatnu liniju za limenke i tehnički unapređenu liniju za staklenu ambalažu. Ovim je postignuta značajno veća operativna i logistička efikasnost i povećana proizvodnja za gotovo 50%. Istovremeno, smanjena je emisija CO2 u distribuciji za više od 1000 tona godišnje, što predstavlja smanjenje od 20%.
Predstavljanju investicije prisustvovali su i Joost Reintjes, ambasador kraljevine Holandije u Srbiji, Igor Mirović, predsednik Pokrajinske vlade Vojvodine i Milan Đurić, gradonačelnik Novog Sada.
„Kompanija Heineken Srbija do sada je u Srbiji uložila više od 220 miliona evra, a samo u poslednje dve godine, kapitalne investicije uložene u pivaru u Novom Sadu iznosile su 16 miliona evra. Kao jedna od tehnološki najnaprednijih u regionu, pivara ima izuzetan značaj za našu kompaniju i razvoj kompanijskog portfolija, kako na lokalnom, tako i na međunarodnom planu. Doprinoseći razvoju lokalne privrede, svojim društveno odgovornim poslovanjem, želimo da ostanemo pouzdan partner prosperiteta ovog dela naše zemlje, ali i cele Srbije“, istakla je Neda Đokić, generalna direktorka kompanije Heineken Srbija.
Pored stalnih ulaganja u proizvodne i logističke kapacitete, direktne komercijalne investicije Heineken Srbija kompanije u Vojvodini iznose milion evra godišnje, uz podršku HoReCa sektoru i svim najvažnijim lokalnim muzičkim i drugim festivalima.
„Heineken, naravno, predstavlja jedan od najpoznatijih holandskih brendova i imena u svetu. Pored toga što je renomirana pivara, poznat je i kao odgovorna i moderna kompanija koja konstantno ulaže u svoje ljude, kulturu i lokalne zajednice u kojima posluje i na koje se oslanja. Naša zajednica holandskih kompanija ovde stalno raste. Bilateralna trgovina između Holandije i Srbije premašila je milijardu evra, a Holandija i dalje predstavlja jedan od najznačajnijih izvora FDI investicija ovde. Ponosan sam što vidim da su kompanije poput Heineken-a postale primer dobrih praksi u oblasti investicija“, rekao je Joost Reintjes, ambasador kraljevine Holandije u Republici Srbiji.
„Činjenica da je Heineken u pivaru u Novom Sadu u protekle dve godine investirao 16 miliona evra znači da imaju poverenja u svoj lokalni tim i zaposlene. U razgovoru sa rukovodstvom kompanije analizirano je pitanje rasta njihovih cena i zaključeno da treba dodatnim finansijskim podsticajima pomoći proizvođače sirovina. Tako želimo da obezbedimo sigurnost proizvođačima sirovina, ali i pivarama da mogu da kupuju na našem tržištu i da taj lanac u budućnosti bude neprekinut“, naveo je Igor Mirović, predsednik Pokrajinske vlade Vojvodine.
Doprinos razvoju lokalne privrede i Vojvodine, krucijalne poljoprivredne oblasti u zemlji i regionu, kao i nastavak dugogodišnje uspešne saradnje sa Gradom Novim Sadom neodvojiv su deo dosadašnjeg, ali i budućeg poslovanja i ulaganja kompanije.
„Kompanija Heineken Srbija predstavlja jedan od dokaza da je Novi Sad odlično privredno okruženje i da privlači svetske investitore. Čelni ljudi kompanije su nam izneli podatke o do sada realizovanim investicijama, kao i planove za budućnost koji su usmereni na razvoj i obiluju inovativnim idejama. Kako sam uvideo tokom obilaska postrojenja, kompanija je veoma posvećena uštedi prirodnih resursa i smanjenju potrošnje energije, a jednako su posvećeni brizi o zaposlenima. Želim im srećan nastavak rada i još mnogo investicija i da se u budućnosti uvek srećemo ovako lepim povodom“, rekao je Milan Đurić, gradonačelnik Novog Sada.
Kompanija Heineken Srbija je posvećena održivom poslovanju i stvaranju dodatne vrednosti za zajednicu i svoje zaposlene. Uz sisteme za prečišćavanje otpadnih voda i skoro u potpunosti eliminisanje odlaganja otpada na deponije, kompanija je u poslednjih 15 godina u svim proizvodnim procesima smanjila emisije ugljen dioksida za 75%, a upotrebu vode po hektolitru proizvedenog piva za više od 70%.