
Banka je objavila uspešan završetak pravnog i operativnog spajanja započetog akvizicijom 100 odsto akcija bivše Credit Agricole Srbija banke u aprilu prošle godine
Banka je objavila uspešan završetak pravnog i operativnog spajanja započetog akvizicijom 100 odsto akcija bivše Credit Agricole Srbija banke u aprilu prošle godine
„Ovo zajedničko putovanje je trajalo godinu dana i potvrdilo je veliki potencijal za sinergiju i komplementarnost poslovnih modela dve banke. Ovo bi bilo nemoguće privesti kraju bez našeg osoblja, njihove stručnosti i energije uloženih u uspeh zajedničkog projekta. Danas, kada nastavljamo dalje poslovanje kao još jača, veća i zajednička banka, predstavlja se i početak novog poglavlja – kako za nas, tako i za naše klijente. Na raspolaganju će im biti najbolje od obe banke: još veća mreža ekspozitura širom Srbije, poboljšano korisničko iskustvo, bankarstvo koje kombinuje najnaprednije tehnologije i stručnost“, rekao je ovom prilikom Zoran Petrović, generalni direktor Raiffeisen banke.
Banka takođe ističe da veliku zahvalnost za uspeh integracionog projekta duguje svojoj austrijskoj matičnoj kompaniji Raiffeisen Bank International, kao i regulatoru, Narodnoj banci Srbije, koja je ponudila podršku i okvir za realizaciju ovog najvažnijeg poduhvata od početka poslovanja Raiffeisen banke u Srbiji, 2001. godine.
Integrisana Raiffeisen banka povećala je učešće na srpskom tržištu na 12 odsto. Kreditni portfolio je premašio vrednost od skoro 3 milijarde evra, depozitni potencijal je veći od 4,5 milijardi evra, a baza podataka aktivnih klijenata premašila je broj od milion korisnika.
Banka nastavlja da nudi svoje usluge klijentima na ukupno 139 lokacija širom Srbije, sa povećanim brojem bankomata, koji premašuje broj od 300 uređaja. Zahvaljujući kvalitetu digitalnih usluga i najnaprednijim bankarskim rešenjima, klijentima koji su do sada poslovali sa RBA bankom, biće na raspolaganju multifunkcionalni uređaji ili „pametni bankomati“ za obavljanje različitih transakcija, dostupni 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji. Širok spektar inovativnih digitalnih rešenja u maloprodajnom i korporativnom segmentu, proizvoda i usluga dostupnih u potpunosti na mreži (otvaranje računa, odobravanje kredita, itd.), takođe će doprineti poboljšanju korisničkog iskustva.