Diskutovano sa predstavnicima više od 40 kompanija članica
Seminar „Sistem e-fakturisanja: Kako da organizujete svoje poslovne procese” održan je u AmCham-u u saradnji sa PwC Srbija. Stručni tim PwC Srbija je sa predstavnicima više od 40 kompanija članica diskutovao o uticaju Sistema e-fakturisanja (SEF) na njihove interne poslovne procese – od početka 2023. godine (SEF) je postao obavezan za izdavanje, prijem faktura, kao i evidenciju PDV-a u transakcijama među svim obveznicima PDV-a u Srbiji.
Sistem elektronskih faktura je među najaktuelnijim pitanjima u privrednom okruženju Srbije od 2021. godine. Od njegove pune primene za javni i privatni sektor, poslovna zajednica se suočila sa brojnim pitanjima i izazovima koje implementacija sistema e-fakturisanja uvodi u njihove interne poslovne procese.
Privatni sektor mora da se prilagodi celokupnom sistemu digitalizacije poslovnih procesa, procedurama odobravanja/odbijanja faktura, upravljanju pravom na odbitak PDV-a, uzimajući u obzir pravni okvir, tekuće računovodstvene procese i neophodna prilagođavanja zahtevima Sistema e-Faktura.
Stručni tim PwC Srbija podelio je iskustva o ključnim izazovima sa kojima se suočavaju kompanije, dao odgovore na pitanja i nedoumice u ovoj oblasti i dao praktične smernice kako najbolje organizovati interne procese za efikasnu primenu Sistema e-faktura.