Otkrivanje potencijala podsvesti, motivacije i kreativnosti
Još jedan set aktivnosti u okviru programa AmChamps 009 dao je učesnicima priliku da se upoznaju sa novim pristupom u marketingu – Neuromarketingom, kao i da se upoznaju sa značajem Inovacija i kreativnosti u savremenom poslovanju. Poslednje predavanje „Pozitivna priča“ približilo je jednu životnu priču, i inspirisalo prisutne da preispitaju svoj odnos prema preprekama i motivaciji.
Na predavanju „Neuromarketing“, koje je održao Dr Nikolaos Dimitriadis, profesor na City College Univerzitetu u Evropi predstavljen je nov pristup istraživanjima u marketingu koji se bazira na merenju i analiziranju signala u mozgu kako bi se istražila njegova prava reakcija na proizvod ili reklamu. Učesnici su imali prilike da se upoznaju sa načinom na koji naš mozak donosi odluke, uloge naše svesti u tome ali i kako su saznanja o ovome značajna za marketing.
Predavanje „Inovacije i kreativnost“ koje je održao Miša Lukić, osnivač i direktor kompanije New Startegy, kroz interesantne primere predstavilo je koliko samo mala promena u perspektivi može da doprinese velikim inovacijama. U osvrtu na kreativnost, Miša je istakao da smatra da je svako kreativan, i da je neophodno tražiti nove pristupe u pogledu na svakodnevne stvari jer nam one mogu biti odličan i nov početak.
Poslednje predavanje „Pozitivna priča“, zamišljeno kao razgovor sa Hadži Lazarem Filipovićem, srpskim paratriatloncem, koji je vodio Marko Račić iz kompanije Algotech i AmChamps Alumni, učesnicima je omogućilo da se upoznaju sa velikim uspehom koji je Lazar ostvario za Srbiju kao reprezentativac, ali i sa njegovom motivacijom uprkos preprekama sa kojima se nosio. Kroz razgovor sa Lazarem, učesnici su preneli šta ih to motiviše a šta demotiviše, i naučili kako da imaju bolji pristup kada naiđu na prepreku.
Naredne aktivnosti u okviru programa predviđene su za kraj marta.