Veštine strategije i liderstva kao siguran put do ciljeva u savremenom poslovanju
Održan je još jedan dan predavanja i druženja u okviru AmChamps 009 programa sa fokusom na različite vidove upravljanja: kroz modele strategije kao odgovor na spoljašnje promene, pretnje i prilike i liderstva kao odgovora na unutrašnje potrebe za napredovanjem, pomeranjem sopstvenih granica i ostvarivanjem poslovnih ciljeva zajedno sa timom.
Radionica „Modeli strategije“ koju je održao Miro Smolović, direktor PwC akademije, predstavila je učesnicima kako je eksponencijalni razvoj tehnologije, inovacija i komunikacija uticao na promenu usvajanja strategija u okviru poslovnih modela i otežao dugoročno planiranje. Kroz primere na realnim slučajevima strategija kompanija, objašnjena je primenjivost različitih modela, njihove prednosti i mane, ali i zlatno pravilo savremenog strateškog razmišljanja – petogodišnji planovi se prave svake godine.
Na predavanju „Liderstvo“, Svetoslav Atanasov, Generalni direktor Coca-Cola HBC za Srbiju i Crnu Goru, kroz lični primer preneo je učesnicima njegovo iskustvo dugogodišnjeg lidera, izazove koje ta uloga donosi, ali i kako je izgledao njegov put do najviših pozicija u menadžmentu u kompaniji poput Coca-Cole. Odgovarajući na pitanja polaznika programa, osvrnuo se i na privatne trenutke, nesigurnosti i prevazilaženju istih kroz kontinuirani rad, učenje i posvećenost i istrajnost u dostizanju ciljeva.
Naredna predavanja i radionice zakazane su već za početak aprila.