Radionice: emocionalna inteligencija, WallBrakers, storytelling i proglašenje mentorskih parova
Učesnici programa AmChamps 2.1 proveli su dva dana u Novom Sadu na tim bildingu, koji je osmišljen tako da ih poveže kroz interaktivne radionice i doprinese što boljem upoznavanju učesnika i izboru mentorskih parova.
Prvi dan bio je posvećen predavanju o liderstvu i emocionalnoj inteligenciji, koje je održala Jovana Ranđelović, menadžer za razvoj poslovanja u Sinergija Centru. Fokus predavanja bio je na razumevanju sopstvenih i tuđih emocija, kao i ponašanja koja proizilaze iz individualnih uverenja. Poseban akcenat je stavljen na razlikovanje zdravih i nezdravih negativnih osećanja, dok je u završnom delu naglasak bio na razumevanju empatije, njenog značaja u međuljudskim odnosima i razlikovanju saosećanja u odnosu na sažaljenje.
Nakon predavanja, učesnici su učestvovali u WallBrakers radionici koju su predvodile
Dragana Grozdanić, operativni direktor i Nikolina Novaković, HR konsultant i psiholog u Atria Group. Radionica je osmišljena kao simulacija upravljanja kompanijom, gde su učesnici podeljeni u timove preuzeli ulogu menadžmenta „autobusa“, dok su putnici (figurice) predstavljali zaposlene sa različitim osobinama i karakterima. Zadatak je bio donošenje strateških odluka koje će omogućiti uspešnu transformaciju poslovanja kroz tri ključne faze – start up, implementaciju i sidrenje – pri čemu je cilj bio da timovi zadrže što veći broj „putnika“ u svom autobusu (kompaniji). Ova aktivnost omogućila je učesnicima da bolje razumeju različite profile zaposlenih i posledice menadžerskih odluka na timsku dinamiku i ponašanje zaposlenih.
Drugog dana, održana je radionica pod vođstvom Nikole Milosavljevića, partnera rukovodioca i senior HR konsultanta iz HR Fabrike, posvećena razvoju veštine storitelinga i influensinga. Polaznici su kroz praktične zadatke učili kako da prilagode svoj stil komunikacije sagovorniku i koriste veštine i moć pripovedanja i uticaja kao alate za liderstvo, motivaciju i izgradnju poverenja. Vežba samoprezentovanja u trajanju od 20 sekundi, inspirisana nasumično izabranim objektom uz koji se pojedinac predstavlja, omogućila je učesnicima da iz prve ruke iskuse značaj kontekstualizacije i kreativnog ili metaforičkog povezivanja sa predmetom. Mentori su u ovom procesu imali ulogu savetnika, pomažući studentima da što bolje artikulišu svoju poruku.
Na kraju programa, učesnici su međusobno ocenjivali jedni druge, a zatim su upotrebom algoritma (matchmaking optimization matrix) formirani mentorski parovi, povezujući jednog studenta sa jednim mentorom. Zvaničnim proglašenjem parova, započela je nova etapa njihove saradnje, koja će se oblikovati kroz zajedničko iskustvo, izazove i prilike, podstičući međusobnu saradnju i vodeći ih ka zajedničkom uspehu.
Fotografije sa tim bildinga dostupne su na ovom linku.