Posle neformalnog okupljanja, AmChamps-ovci su obišli fabriku Soko Štarka, gde su iz prve ruke videli način proizvodnje nekih od najpoznatijih proizvoda iz njihovog portfolia, poput čokolade Najlepše želje, Smokija, Napolitanki, Prima grisina, Petit Beurre keksa, itd.
Nakon obilaska fabrike, Vladimir Čupić, generalni direktor kompanije, održao je predavanje „Atlantic Grupa – Okean prilika“ gde je učesnicima prezentovao istorijat, osnove poslovanja i vrednosti Atlantic Grupe. Istakao je da su ključni simboli kompanije sunce, vetar i planina, koji predstavljaju strast, kreativnost i razvoj. Vladimir Čupić je naglasio da imaju razvijen odnos sa potrošačima, lokalnom zajednicom, kao i sa svojim partnerima, a da se u poslovanju uvek vode rečenicom da je kompanija kao celina bitnija od svojih pojedinačnih delova.
Potom je Nikolina Obradović, brend menadžer Soko Štarka, održala predavanje „Pozicioniranje brendova na tržištu“ na kome je AmChamps-ovcima prezentovala njihov način komunikacije sa potrošačima, koji se bazira na prilagođavanju potrebama potrošača i okolnostima potrošnje, oslanjajući se na svoje korene, kao i na neprestane inovacije.
Za kraj ovog okupljanja, AmChamps-ovci su učestvovali u radionici, „U potrazi za znatiželjom“ gde su se, na interaktivan način, upoznali sa jednom od najvažnijih vrednosti kompanije – znatiželjom.