U okviru prve aktivnosti AmChamps 007 edukativnog programa, učesnici su posetili predstavništvo Atlantic grupe u Beogradu i fabriku Soko Štark. Nakon druženja uz kafu, učesnicima se obratila Tina Miličić, zadužena za employer branding, koja je ukratko predstavila istorijat i poslovanje Atlantic Grupe. Tokom obilaska fabrike, AmChamps-ovci su imali priliku da se upoznaju sa postupkom proizvodnje popularnih grickalica koje svi volimo – smoki i čokoladne bananice.
Mate Štetić, glavni direktor Strateškog poslovnog područja Kafa, je učesnicima održao predavanje na temu pozicioniranja brendova na tržištu. On je istakao da svaka kompanija koja je lider u proizvodnji nekog proizvoda, ne sme da izgubi fokus ukoliko želi da zadrži dominantnu poziciju na tržištu. Takođe, gospodin Štetić je naglasio da uticaj konkurencije i tražnje na tržištu, dovode do procesa inoviranja proizvodnog portfolija. Tako je i nastao #InstaGrand, novi proizvodi Grand kafe.
Direktor ljudskih resursa, Bojan Klarić, je održao radionicu na temu mentorstva. Uz interaktivan pristup, učesnici su se bolje upoznali sa samim procesom i naučili kako zapravo treba da pristupe jedni drugima i budu što bolji mentori, odnosno mentiji. „Uz jasan cilj i dobru volju je sve moguće“ je poruka gospodina Klarića.