Učesnici AmChamps programa prisustvovali predavanju na temu Neuromarketinga
Na početku predavanja, Dr Dimitriadis je učesnike bliže upoznao sa osnovama neuromarketinga i ukazao na značaj koji danas ima u svetu. Polazeći od emocija kao podsvesnog uzroka kupovine, neuromarketing se trudi da odgovori na pitanja „Zašto ljudi kupuju određeni proizvod?“. Drugim rečima, neuromarketing daje odgovore na podsvesne uzroke koji nas dovode do odluke o kupovini, a koji su blisko povezani sa našim preferencijama. U nastavku predavanja akcenat je stavljen na brojne strategije i pristupe koje naučnici koriste kako bi analizirali ljudske preferencije i odluke. Takođe, istakao je značaj „lojalnosti“ određenom brendu, ali i dobrih reklama, koje mogu da nam približe neki proizvod, ali isto tako i udalje od nas ukoliko reklama nije odgovarajuća.
Na kraju predavanja, učesnici su se putem video snimka upoznali sa načinom na koji se naše emocije istražuju, odnosno, kako naš mozak reaguje u određenim situacijama, a da mi toga nismo svesni.