Miro Smolović, Partner Study Smart-a i predavač PwC akademije, održao je polaznicima AmChamps programa radionicu posvećenu Strategiji.
Cilj radionice bio je primena osnovnih modela strategije u radu mentora i studenata, kao i bolje informisanje o značaju strategije i strateških ciljeva. Početak radionice posvećen je izgradnji strategije/plana, kao prvog koraka u postizanju zadatog cilja. Smolović je istaka neophodnost prethodnog razumevanja sredine u kojoj živimo i radimo, ali i praćenje trendova koje nam diktira savremeno društvo. Kako bismo na najbolji način osigurali uspešno poslovanje, ključne su metodologije koje primenjujemo, evaluacije, korporativna kultura i poznavanje svojih kupaca, odnosno njihovih potreba.
Drugi deo predavanja posvetio je krizama koje se javljaju usled rasta i načinima za njihovo rešavanje. Kao najčešću krizu liderstva, krizu autonomije, krizu kontrole i krizu crvene trake. Učesnicima je bliže približio VMOST strategiju, koja podrazumeva zašto, kako i šta radimo, drugim rečima, koji su naši motivi, namere i kakvim se ponašanjem vodimo.
Na kraju predavanja, AmChamps-ovci su dobili zadatke čije je rešavanje podrazumevalo primenu prethodno naučenih analiza na primerima AmCham-a i AmChamps-a.