Brend Plazma dobitnik regionalne nagrade BalCannes
By AmChamPublished On 27/09/2020
Plazmina kampanja Plazma Rituali, koja je rađena sa agencijom McCann Beograd, uvrštena je u 25 najboljih kampanja u regionu ove godine. „Ideja za kampanju nam je došla upravo od naših potrošača“ istakla je Aleksandra Savić, Senior brend menadžer u kompaniji Bambi.
„Rituali konzumacije su veoma važni u životu Plazma potrošača. Tako i većina Plazma korisnika svoje rituale konzumacije shvata veoma ozbiljno. Bez obzira da li uživate u malim stvarima, pravite mali predah od posla, ili oplemenjujete zajedničke trenutke sa porodicom i prijateljima, Plazma je ta koja je deo svakog vašeg dana i sve vaše rituale čini potpunim. Za Plazma Rituali kampanju dobili smo brojne pozitivne reakcije ljudi na našim digitalnim kanalima komunikacije. Nadamo se da će svako moći da se prepozna u nekom od Plazma rituala, a verujemo da će ova kampanja uticati da neko pronađe i inspiraciju za svoj novi Plazma ritual,“ zaključila je Aleksandra.