Kompanija Coca-Cola HBC osnažuje vlasnike malih trgovinskih radnji
Coke Academy je dugoročni projekat kompanije Coca-Cola HBC Srbija, osmišljen sa ciljem pružanja podrške kupcima i osnaživanju njihovih biznisa, a ove godine, podršku realizaciji projekta pružila je i kompanija Bambi. Ovo izdanje specijalizovane akademije za kupce bilo je posvećeno vlasnicima malih trgovinskih radnji, koje su, prema podacima istraživačkih agencija, u Srbiji u 2022. godini činile oko 40% ukupne prodaje u industriji robe široke potrošnje.
„Male trgovine u Srbiji su itekako relevantne na tržištu i predstavljaju naše važne kupce. U izazovnim vremenima koja svi živimo, smatramo da je jedna od najvećih dodatih vrednosti koju kao velika kompanija možemo da pružimo našim partnerima – osluškivanje njihovih potreba kao i kontinuirano učenje i razmena znanja. Coke Academy smo pokrenuli prošle godine, ali smo vrlo brzo shvatili da želimo da to bude trajni vid podrške našim kupcima, koji su nam uvek na prvom mestu. Kako ne bi sve ostalo u domenu teorije, našu podršku ne završavamo samo na edukacijama već sa svim kupcima koji su deo akademije pravimo planove i nastavljamo da radimo na implementaciji konkretnih tema kao što je, na primer, upravljanje kategorijama. Od ove godine, uvodimo i novinu koja se odnosi i na edukaciju zaposlenih u timovima naših kupaca i to je samo jedna od novina koja nas očekuje narednih godina”, istakla je Marija Trivanović, menadžerka za razvoj sposobnosti u sektoru prodaje, u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija.
O važnosti Coke Academy svedoče i utisci učesnika, koji su imali prilike da prisustvuju edukaciji. Tokom jednodnevne edukacije, predstavnici preko 70 malih trgovinskih radnji imali su priliku da dobiju znanje i čuju iskustva zaposlenih u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Bambi, ali i eksternih predavača, stručnjaka sa kojima su razgovarali na teme kao što su: upravljanje zaposlenima, povećanje prodaje, korišćenje podataka za upravljanje biznisom, promene u navikama potrošača u Srbiji i sl.
U okviru akademije organizovana je panel diskusija „Kako do radnika u današnje vreme i kako ih zadržati?“, na kojoj su govorili Sanja Živić (direktor ljudskih resursa, Bambi), Gordana Vujić (menadžer za zapošljavanje, Coca-Cola HBC Srbija), Miloš Turinski (PR menadžer, platforma Infostud) i Katarina Aleksić (direktor, Fortuna Marketi).
Naredna Coke Academy, četvrta po redu, za HoReCa kupce, planirana je za početak oktobra.