„Digital je fundamentalno promenio svet. Dalje i stalne promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija su u istoj meri neizbežne i neophodne, čak urgentne“ izjavio je Jovan Stojanović, direktor Direct Media Srbija, dodavši da program, kroz koji mladi zaposleni u Direct Media sistemu predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka o pravcu u kojem će kompanija u budućnosti ići, već daje rezultate.
Jonas Kjelberg, predavač i investitor u startap biznise i jedan od osnivača Skajpa, doneo je priču o vizionarima i putu koji treba da bude pređen da bismo inovirali poslovanje i digitalno se transformisali. Kjelberg je dao svoje viđenje razloga zbog kojih su neke kompanije, marketinške agencije i pojedinci danas inovativniji od drugih. Marketinškoj publici iz cele regije se predstavio i Faris Jakob nagrađivani marketinški strateg, kreativni direktor, pisac i digitalni nomad. Faris, koji putujući po svetu bez stalnog mesta prebivališta savetuje brendove i startapove, poručio je da je neprestano kretanje ključ za bolje rezultate u kreativnom razmišljanju.
U prva tri dana akademije, preko 80 polaznika podeljenih u dva modula je tokom serije predavanja i radionica sa timom predavača Direct Media sistema razgovaralo o brendingu i kreiranju komunikacijskih strategija u digitalnoj eri i novim trendovima u marketingu i komunikacijama.
Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program da bi vremenom prerasla interne okvire i otvorila vrata svim zainteresovanim polaznicima. Program Akademije je kreirao tim Direct Media stručnjaka sa ciljem da ekspertizu i sveobuhvatan uvid u marketinške komunikacije podeli sa kolegama, partnerima i preduzetnicima.
Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije „I have a dream“ posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.