Kompanija Mercator-S obeležila je velikom Konferencijom maloprodaje jednu od svojih najuspešnijih poslovnih godina na tržištu Srbije
Kompanija Mercator-S, u okviru koje posluju IDEA prodavnice, Roda marketi, Mercator hipermarketi i Velpro centri, obeležila je odlične poslovne rezultate kroz jačanje maloprodajne mreže i organizacione kulture, ubrzanu digitalnu transformaciju i partnerstvo sa domaćim proizvođačima i dobavljačima.
Strateški pravac kompanije je saradnja sa proizvođačima iz Srbije, zbog čega 95% prometa nastaje od robe iz Srbije ili firmi koje su domaći distributeri. Za prvih deset meseci ove godine, sa polica IDEA prodavnica, Roda marketa i Mercator hipermarketa, prodato je više od 15 miliona kilograma povrća i preko 12 miliona kilograma voća uzgajanih na srpskim njivama. Kupci su pazarili i 10 miliona kilograma 100% domaćeg mesa, 11,6 miliona litara domaćeg mleka, 7 miliona kilograma brašna i gotovo 9 miliona flaša ulja.
Takođe, fokus kompanije je i na razvoju sopstvenih trgovačkih robnih marki, koje beleže konstantan rast udela u prometima na kasama prodavnica. ”Ukusi moga kraja”, brend koji čini više od 200 tradicionalnih srpskih proizvoda, nastalih od 100% domaće sirovine i recepture, ostvario je rast prometa od 25% u ovoj godini. Među brendovima trgovačke robne marke, pored “K Plusa” i “Ukusa moga kraja”, najprodavaniji su bili “Moj dan”, “Slova” i “Hrusty”, koji su prodati u više od 10 miliona komada.
Važan deo strategije razvoja kompanije Mercator-S predstavlja i širenje maloprodajne mreže.