Agencija za integrisane komunikacije obogatila svoj portfolio usluga novom digitalnom platformom
Ovaj medijski projekat će se baviti temama novih internet tehnologija, Gaming industrijom, dešavanjima u WEB 3 svetu (Blockchain, Crypto, NFT, Metaverse), Tech indrustrijom, Employer branding-om.
„WebMind je još jedan važan i hrabar iskorak u nizu dugoročnog razvoja i širenja portfolija usluga naše agencije. Tokom 20 godina postojanja uvek smo pratili trendove i potrebe tržišta, te smo i u ovom trenutku prepoznali važnost razumevanja digitalizacije i IT ekosistema koji će raditi na edukaciji i informisanju šire publike, spajanju i razumevanju tech i non-tech sveta i potrebama jednih i drugih.“, rekla je Tamara Jokanović, Generalna direktorka agencije.
Projekat je osmišljen kao regionalno-relevantna platforma sa tendencijom da postane globalna. Ono što je izdvaja od ostalih platformi sa istom ili sličnom tematikom jeste obuhvatniji autorski sadržaj baziran na istraživačkom novinarstvu, tekstovi prilagođeni IT zajednici, kao i originalne ilustracije. Portal www.web-mind.io predstavlja nezavisnu platformu koja iza sebe ima 20 godina iskustva u komunikacijama i kreiranju sadržaja na svim relevantnim kanalima.
„Radićemo na edukaciji i informisanju šire publike i demistifikaciji pojmova digitalnog sveta. Pokušaćemo da se nametnemo kao mainstream digitalni medij, tj. da širem auditorijumu pričamo razumljivim jezikom i približimo teme o digitalnoj revoluciji i decentralizovanom digitalnom univerzumu i prednostima koje donosi. Ne želimo da se IT pretvori u još jednu industriju koja je teško razumljiva jer je digitalizacija naša nova svakodnevna realnost i kao takva ne treba biti bauk.“, dodao je Lazar Jovanović, direktor WebMind-a.