Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) i ove godine donela su agenciji McCann Beograd titulu Agencije godine i 22 nagrade, među kojima se najviše istakla poruka zahvalnosti zdravstvenim radnicima širom sveta.
Plazma Equity kampanje Rituali i Special edition za klijenta Bambi osvojile su zlatno priznanje u kategorijama OOH i Ambalaža proizvoda i industrijski dizajn, i srebrno priznanje u kategorijama Integrisane promotivne kampanje, Creative efficiency i Print.
Kampanje Coca-Cola Mysticaltour i Fill in the Gap za The Coca Cola Company osvojile su bronzu u kategorijama Direktni marketing i Integrisane promotivne kampanje i srebro u kategoriji OOH.
Kampanja za Beogradsku filharmoniju Muzika svuda osvojila je zlato u kategoriji Integrisane promotivne kampanje i srebro u kategoriji Društveno odgovorne kampanje.
Nagrađene kampanje su i „Šta nas žulja“ za klijenta Da se zna; „Lice ulice prsluk“ za Lice Ulice; „Maxi Fresh Equiti“ za Delhaize Srbija.
„Jako nas raduje što jednu ovako neizvesnu i tešku godinu završavamo na najbolji mogući način. Ponosni smo sto je naša kampanja podrške doktorima „Hvala vam, doktori“ nakon što je obišla svet dobila i priznanjedomaće struke.“ rekla je Jelena Jazić, direktorka agencije McCann Beograd.