„Tokom 2018. poverenje koje su nam ukazali klijenti rezultiralo je porastom ukupnih depozita stanovništva i korporativnih klijenata za 20%, dok su ukupni krediti porasli za više od 30%. U domenu rada sa stanovništvom podržali smo 2.500 klijenata da za svoje porodice i sebe obezbede dom, dok su privrednici uz našu finansijsku podršku i savete iskoristili povoljan privredni ambijent i svoje planove i investicije sproveli u delo“ izjavio je Slavko Carić, predsednik Izvršnog odbora Erste bank a.d. Novi Sad, dodavši „da je za dugoročnu održivost poslovanja potreban novi koncept, prilagođen digitalnoj budućnosti koja je pred nama. Zbog toga smo nastavili sa velikim ulaganjima u sveobuhvatnu transformaciju banke, započetu prošle godine.“
Ukupna neto dobit Erste banke na kraju 2018. godine iznosi 2,92 milijardi dinara, što je za 10,9% bolji rezultat u odnosu na isti period 2017. godine, kada je iznosila 2,63 milijarde dinara. Znatno kvalitetniji portfolio se ogleda kroz smanjenje NPL-a sa 3,2% na 1,6% na kraju četvrtog kvartala 2018.godine.
Broj korisnika digitalnih kanala distribucije na kraju 2018. godine je veći za 10,5% u odnosu na decembar 2017. godine, tako da sada više od 261 hiljada klijenata Erste banke koristi internet i mobilno bankarstvo. Banka je nastavila i sa ekspanzijom svoje mreže, koja na kraju decembra 2018. broji 87 poslovnih jedinica, dok je ukupan broj aktivnih klijenata u martu iznosio 421 hiljadu.