Polaznicima AmChamps programa su predavanje održali Diana Gligorijević, suosnivač kompanije Telegrup i Aleksandar Vratonjić Gligorijević, direktor marketinga i predstavnik druge generacije kompanije.
U okviru prvog predavanja koje je održano na temu „Porodičnog biznisa“, predstavljene su ključne razlike između običnih i porodičnih kompanija, uzimajući u obzir pozitivne i negativne efekte koja svaka od njih podrazumeva. Diana je objasnila način na koji je kompanija Telegroup nastala pre 30 godina i put koji je doveo do današnje pozicije. Naglasila je da je u to vreme došlo do promena smena poslovnog nastupa na tržištu i odvajanja od prethodne metodologije, što je pomoglo kompaniji da se izdvoji i ubrzo postane uspešna. Kao neko ko je jako privržen svom poslu, istakla je da je „rad bez emocija život sa pola srca“, aludirajući na značaj zadovoljstva koji posao treba da nam pruža.
S druge strane, Aleksandar je naglasio da je bitno prepoznati šta tržište i klijenti žele, ali i značaj zastupanja svojih ideja i znanja, jer kvalitetan nastup omogućava brzo sakupljanje dobrih ljudi i podrške. Stoga je za njih ulaganje u znanje ljudi najbitniji faktor koji doprinosi uspešnom poslovanju kompanije. Takođe, govorili su o značaju partnerstva i upoznavanja novih trendova u svetu, jer se samo na taj način može ostvariti napredak u poslovanju.
Drugo predavanje je održano samo od strane Aleksandra, gde je on učesnicima AmChamps-a približio pojam digitalne transformacije i njihov značaj u savremenom svetu. Posebno je istakao važnost podataka i da svako od nas zahvaljujući njima ima jednake šanse, ukoliko se odluči na stvaranje biznisa.
Na kraju druženja, učesnici su dobili mogućnost da postave pitanja iz oblasti koje ih zanimaju i dublje prodiskutuju o današnjim uslovima i okolnostima u kojima se posluje.