U polufinalnoj trci ovog jedinstvenog programa, pokrenutog sa idejom da kroz sinergiju akademskog i korporativnog sektora doprinese profesionalnom i ličnom razvoju mladih ljudi, učesnici su predstavili studiju slučaja na temu „Amazon evoluira u offline prodavnicu“ koju je obezbedila kompanija Coca-Cola Hellenic.
Od ukupno osam parova mentor – mentee-a, žiri je izabrao tri para koji će dobiti finalni projektni zadatak od generalnih direktora kompanija u kojima rade mentori. Ljubica Ralević (KMPG) i Kristina Rakulj (Fakultet organizacionih nauka), Natalija Lukić (Transcom) i Jovana Blagojević (Fakultet političkih nauka), Petar Živković (Cotrugli Alumni Club) i Milja Radosavljević (Fakultet organizacionih nauka), predstaviće svoje projekte u finalnom krugu i, par koji najbolje osmisli, pripremi i izloži biće proglašen pobednikom ovogodišnjeg programa.
Sastav žirija na polufinalnoj sesiji činili su Branislav Savić, generalni direktor kompanije Ball Packaging Europe i prvi potpredsednik AmCham izvršnog odbora; Marko Kulić, junior KA menadžer u kompaniji Coca-Cola Hellenic i Ivan Milosavljević, finansijski ekspert iz USAID-a. Članovi žirija su istakli da im je odabir finalista predstavljao veliki izazov budući da su sve prezentacije bile kvalitetno pripremljene. Posebno im je bilo drago zato što su primetili povezanost menadžera i studenata koji se na pravi način upotpunjuju.
Svi studenti koji su se plasirali u finale dobiće mogućnost da obavljaju praksu u kompanijama članicama AmCham-a, u trajanju od najmanje mesec dana, dok menadžeri dobijaju mogućnost karijernog savetovanja sa specijalnim trenerima. Svi finalni parovi dobijaju vredne nagrade, pri čemu menadžer pobedničkog para dobija punu stipendiju Univerziteta Sheffield za pohađanje Executive MBA programa, a student punu stipendiju Univerziteta Sheffield za master studije u Solunu. Druga dva menadžera dobijaju polovinu stipendije za Executive MBA, a druga dva studenta polovinu stipendije za master.