Inicijativa #IamRemarkable ima dva glavna cilja: ohrabrivanje svih ljudi da izgrade i pokažu samopouzdanje, i mogućnosti svetu; i izgradnja adekvatne perspektive o samopromociji, odnosno. Iako je uobičajeno reći da dostignuća najčešće govore sama o sebi, ponekada jeveoma važno da ih, na edekvatan način, pozivajući se na činjenica, sami ističemo.
Rasa, pol, seksualna orijentacija, starost, jezik, sposobnosti i ostale karakteristike zasnovane na identitetu mogu da utiču na našu percepciju o kompetenciji i sposobnosti osobe. To dovodi do pristrasnosti kojih najčešće ljudi nisu svesni, pa je pored rad ana shvatanju i razbijanju identitetskih stereotipa važno da se govori o mogućnostima i dostignuća svakoga, i nas samih i drugih.
Poštovanje različitost se odražava i na efikasnost poslovanja. Kompanije koje se vode ovim načelom u svom poslovanju imaju 53% bolji učinak od kompanija koje u svojim upravnim i rukovodećim telima nemaju žene, ali i 35% veće finansijske prihode kada u svom timu poštuju princip rasne ili etničke jednakosti.