AmChamps 2019 – Neuromarketing, Uspeh i društveno odgovorno poslovanje
By AmChamPublished On 30/05/2019
Nikolaos Dimitriadis je učesnicima predstavio osnove neuromarketinga, koji nudi predvidivost u poslovnim odnosima, jer objašnjava unutrašnji pokretač u neurosistemu potrošača. Koristeći stečene informacije kroz različita istraživanja o neurosistemu, naučnici su ulogu podsvesti, emocija i pokretača unutrašnje informacije povezali sa različitim strategijama i pristupima u kreiranju marketinških kampanja.
AmChampsovci su zatim posetili Advokatsku kancelariju CMS Reich-Rohrwig Heinz, gde su, nakon kratkog obilaska kancelarije, prisustvovali predavanju o uspehu i društveno odgovornom poslovanju.
Radivoje Petrikić i Branislav Knežević su predstavili istorijat, organizaciju i način poslovanja svojih kompanija, kao i razlike između rada u advokatskoj kancelariji i internacionalnoj kompaniji. Sa učesnicima su takođe razgovarali o svom karijernom putu, kao i njihovoj definiciji uspeha. Za kraj su, kroz konkretne primere, predstavili osnove društveno odgovornog poslovanja svojih kompanija, kao i načine i važnost implementiranja društvene odgovornosti u poslovanje kompanija.