Prvi zadatak pod nazivom „Fusion ADventure menu“ su predstavili Stefan Vukelić iz Publicis-a i Tanja Ilić sa Fakulteta organizacionih nauka koji su na kreativan način pokazali sa kojim se sve izazovima susreće ova kompanija u radu sa klijentima i na koji način ih prevazići, ali zadovoljiti potrebe i to kreiranjem nove strategije poslovanja, koja će biti implementirana na globalom nivou.
Vladimir Spasić iz IBM-a i Jelena Simeunović sa Elektrotehničkog fakulteta je drugi par, čiji se projektni zadatak odnosio na razvoj kompetencija u svetu digitalne transformacije na primerima u praksi. Primenom veštačke inteligencije, IBM- ovog Watsona u zapošljavanju, biraju se najbolji mladi ljudi već na fakultetu i na taj način im se pruža prilika da svoje karijere započnu u jednoj od najboljih svetskih tehnoloških kompanija u Srbiji, a kompanija na godišnjem nivou značajno povećava produktivnost i profit.
Vladislava i Luka, pobednički par, su pripremili projekat „Maxi Online: ljudi kao snaga digitalnih promena“ u kome su kroz životni ciklus jedne porudžbine osmislili i prikazali proces online prodavnice. Kroz uvođenje nove e-commerce platforme bazirane na najsavremenijoj SAP tehnologiji kompanija će dodatno učvrstiti svoju lidersku poziciju na tržištu maloprodaje. Ovaj projekat je uspešno sproveden u praksi i već sada pokazuje odlične rezultate.
Svi učesnici finala dobili su izuzetno vredne nagrade. Vladislava će kao najbolji mladi menadžer i najuspešniji mentor, dobiti stipendiju za Executive MBA studije na Univerzitetu Sheffield, dok će Luka kao najbolji student polaznik AmChamps-a dobiti stipendiju za pohađanje master studija na City College-u tog univerziteta u Solunu. Ostala dva finalna para nagrađena su polovinom stipendije za pomenute studijske programe.
Sponzori i partneri ovogodišnjeg AmChamps programa su MK Group, Coca-Cola Hellenic, Nelt, Univerzitet Šefild, GI Group, Nedeljnik, Ministartsvo omladine i sporta, Centar za razvoj karijere i Dositeja – Fond za mlade talente.