Telenor Srbija će od marta poslovati pod novim imenom Yettel. Promena brenda odvijaće se u tri zemlje u kojima PPF grupa koristi brend Telenor – u Srbiji, Mađarskoj i Bugarskoj.
„Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend“, rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE PPF Telekom grupe.
„Yettel je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu‟, izjavio je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji.
U kompaniji navode da je Yettel moderan brend, dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Period tranzicije počinje danas, završiće se do kraja marta i ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika. Zvanično predstavljanje novog Yettel brenda biće 1. marta ove godine.
Za više informacija o tome kako će ova promena uticati na korisnike, posetite sledeći link.