„Zainteresovanost za online kupovinu raste iz godine u godinu, jer potrošači mogu na brz i efikasan način da nabave željene proizvode – iz udobnosti doma, u bilo koje doba dana ili noći. Firme koje nude e-trgovinu imaju priliku da smanje troškove i privuku nove kategorije potrošača, zahvaljujući jednostavnom pristupu širokom spektru roba i usluga“, rekao je generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu Vladimir čorđević.
On je naveo i da ovim projektom žele da podstaknu mala i srednja preduzeća da usvoje inovativne načine prodaje i tako unaprede svoje poslovanje.
„Mikro i mala preduzeća i preduzetnici su stub naše privrede, ali istovremeno i njen najosetljiviji deo, posebno u izazovnim vremenima kao što je ovo. Zato je banka želela da im pokaže da mogu da računaju i na ovaj vid pomoći, ne samo kroz zvanične mere podrške sektoru MSP, koji ćemo takođe podržati. Online prodaja je već dugo najbolji način za plasiranje proizvoda za različite sektore privrede, a u novim okolnostima u toku i nakon prestanka pandemije, njen udeo u ukupnoj prodaji će dodatno rasti“, kazao je Petar Jovanović, zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke.
Jovanović je ocenio da je važno da svi mali privrednici koji mogu iskoriste prednosti e-trgovine, odnosno što pre steknu neophodna znanja, veštine, ali i tehničku podršku za onlajn prodaju.
Učesnici u konkursu su obavezni da dostave sve informacije koje su zahtevane u formularu za učestvovanje na zvaničnoj stranici konkursa.